Followers

Saturday, July 3, 2010

Sejujur Mana Kata-Kata...

Jumaat datang lagi dan seperti biasa aku berbaju Melayu...dan sebaik memasuki kelas Tahun 1, aku disapa oleh anak-anak ini yang bicaranya pasti bukan ikut skrip...hahahaha!

"Cikgu kalau hari Jumaat je hensem gilerrr!"

Erk? Hari Jumaat je? Sama ada yang dimaksudkan ialah pakaian berbaju Melayu tu...atau memang setiap pagi Jumaat wajah aku 'berseri-seri'...aku pun tak pasti...yang pasti aku bukan la nak lawan mamat berbaju melayu pink tu...

sekadar gambar hiasan

DUN: Tema baju raya aku sekeluarga pada tahun ini hijau macam model di atas cuma warna hijaunya lebih gelap sedikit...

19 comments:

ckLah said...

"Cikgu kalau hari Jumaat je hensem gilerrr!"



Err...yang mana ni? Hansem ke, gilerr?



He...he...he...

ONE ZABA said...

raya tahun ni nak ikut tema hari guru je la...

Catwoman said...

Dah beli baju raya utk Hari Raya tahun ni ke?? Awal sungguh ye.....

:)

DUN Behrang 2020 said...

To ckLah:

Hahahaha...hari tu pun ada cakap kt anak2 tu...hensem tak pe...jgn gilerrr!

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Wah...sejak kuar dari warna pepel ni ye...kira dekat di hati la tu....

DUN Behrang 2020 said...

To catwoman:

'Ter'beli sebenarnya...kebetulan masa keluar berdua-duaan ngan Cik Ayang baru2 ni ternampk baju Melayu sedondon yang ada saiz utk kami 3 hero malaya (aku, abg ngah dan abg lang)...Cik Ayang suruh beli, lmbt x de saiz lak nanti jd carca marba...sorang kaler biru, sorang kaler merah...hahahaha...

LiNda said...

jap ekh..
nak gelak !

har har har ...

"Cikgu kalau hari jumaat hensem gilerrr ! "

Orang gilerr pun tak sehensem cikgu ..

LiNda said...

opppss...

Ada award utk awk . Dipersilakan ambil yeaa..

iina said...

Model tuh memang hensem.. tapi yang pakai baju iras2 macam warna baju model tuh.. lagik hensem hehehe.. nie jujur tau cikgu hehehe ;)

en_me said...

hensemnyerrr.. ehehe

Ku Tak Sempurna said...

klu nak hensem hari2, ko kenala pastikan hari lain pun seperti hari jumaat gak

.
.

err.. hari2 pakai baju melayu pun ok wat ;D

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Hahahaha..nk gelak gak...org gilerrr tu bukan tak hensem cuma tak terurus jer...

toce2 bg award tu...

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Ye ker...mmg nmpk ada kejujuran kat situ...hahahahaha...

DUN Behrang 2020 said...

To en_me:

Hensem ker?...Nada cam tak jujur je...hahahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

Camner nk pastikan hari2 lain tu cam hari Jumaat gak...?

Pakai Baju Melayu hari2 mau cuak Cik Ayang...hahahaha...

Rashid said...

Salam

yup! saya setujulah.. memang hari jumaat cikgu-cikgu akan bertambah 'hensem'..

tapikan DUN.. kehenseman pada mata pelajar rasanya bukan sekadar terletak pada baju Melayu tu tapi pada cara bual, gaya guru & gurauan guru ngan pelajar tu..

Kan selalunya yang memuji guru hensem biasanya pelajar pompuan je.. hehe

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Salam kembali...

Kalo kt sekolah menengah selalunya pelajar2 ppuan le yg puji...ni anak2 tahun 1...budak2 lelaki ni mungkin teruja dgn baju melayu...

Mungkin sekali-sekala patut ikat samping mcm model tu pulak...tgk apa kata mereka...

kuIna LadyInRed said...

sy sedang mencari tema tp terjumpa taman tema...

Shifu67 said...

amboi dah siap baju raya... puasa pun belum ni