Followers

Friday, June 18, 2010

Siapa Sangka Siapa Menduga...

Seawal jam 6.30 pagi Rabu yang lalu, aku menerima sms berbunyi "tunggu aku kat rumah mak ko...aku nak bagi kek"...

Seperti yang dijanjikan...si Pengusaha Kek ni bersusah payah mengendong 3 beg...erkkk...3 LAGI...yang berisi 3 jenis kek dan yang sewaktu dengannya...(khas dari MELAKA!)

Alhamdulillah...alangkah indahnya dunia jika hidup dipenuhi bunga-bunga kasih sayang antara keluarga, sahabat dan masyarakat...

DUN: Semuanya sedap-sedap belaka...terima kasih sahabat! Semoga dimurahkan rezeki dan berbahagia di dunia dan di akhirat...

14 comments:

ONE ZABA said...

tak nak pelawa ke....

kakngah said...

rezeki jgn ditolak...

LiNda said...

Tahniah !

Now, saya faham mengapa dan kenapa awak rasa sangat dihargai ..

DUN Behrang 2020 said...

To One:

Ingat nak pelawa...tp mike kan sibuk jadi 'penyambut tetamu'...

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Memang rugi kakngah kalau tolak...tarik lagi dekat...

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Erm...terima kasih kerana memahami...

ckLah said...

Nyum nyum..

DUN Behrang 2020 said...

To ckLah:

Saya tolong makan kan ye bagi pihak...

Catwoman said...

Apa khabar, Cik DUN?

Byk kek yg ko makan? Mesti sudah tambah kilo berat badan...
Cuba ko timbang...

HUhuhuhuhu.....

:)

sonata anak kancil said...

salam...orang Melaka lama tak singgah ni...hahaah??? dapat kek khas dari Melaka??? pelik - pelik...biar betul! namun hari ini - ini semua tak pelik pong! by the way - tahniah banyak dapat kek daripada yang sudi mengendong kek ke rumah awak....ahaks...

DUN Behrang 2020 said...

To catwoman:

Aku dah buang penimbang tu...maleh aku nak tengok...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To sonata:

A'ah...tokeh kek tu dok kat Melaka...rumah bonda kami je bersebelahan...kebetulan masa balik bercuti dia kendong la kek dari Melaka tu...nak bagi rasa katanya...

Ku Tak Sempurna said...

bila plak ko nak sms aku :
tunggu aku kat umah mak ko.. aku nak bagi kek..



alangkah indanya dunia jika hidup dipenuhi bunga2 kasih sayang antara keluarga, shbt dn msykt..


err.. bila nak sms??

:D

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

Hahahaha...tunggu aku pandai buat kek...buat masa ni aku pandai makan kek je...