Followers

Friday, May 21, 2010

Percayalah...

Pengumuman....pengumuman....

Kepada Pn. Linda, Cik Juliet, Cik KTS, Pn. Catwoman, KakNgah, Cikgu ckLah, iina, Cikgu Sonata dan yang sewaktu dengannya...mohon sediakan 'apa-apa' yang patut...sebab aku tidak bertanggungjawab dengan apa yang bakal berlaku selepas ini...

Diumumkan 'Artis' Solo Terbaik bagi persembahan Hari Guru SKTM 2010 disandang oleh DUN Behrang 2020! Biar betullllll??? Lihatlah duniaaaaaaaaaa....


Dan setelah menonton semula rakaman yang dibuat, aku mengambil keputusan untuk bersara seketika secara serta merta dalam bidang seni ini...kata orang elok 'bersara' ketika nama tengah memuncak, hahahahahaha!

DUN: Aku tak salahkan korang andai tak percaya kerana aku pun sebenarnya masih tidak percaya...

14 comments:

julietchun said...

Gambar superimpose kan? Ya, betul, gambar superimpose.

xiiinam said...

Aisey...baru cadang nak jemput nyanyi kat khemah pengantin jiran hujung minggu ni...dah bersara la pulak!

Tak jadilah ckLah nak sain cek bayaran..

:)

iina said...

Tahniah cikgu dapat hadiah hehehe.. saya percaya dan sentiasa percaya hehehe.. agak2 tg malim ada hujan tak masa tuh?? lama sungguh tak rasa hujan petang2 yg sungguh lebat itu ;) hehehe

DUN Behrang 2020 said...

To Juliet:

Gambar aku ngan hadiah tu betul...lelain superimpose...hahahaha...

Rashid said...

haha! tabik tabik ..

Dah agak. Tengok orangnya dah tau. Ada bakat.. kan pujaan DUN - P. Ramlee. hehe

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Elok batalkan cepat...nanti ramai yg hampa dan makan hati...

LiNda said...

Wahh ... tahniah ! tahniah !

Tapikan .. saya tengok si pemberi hadiah gelak cam ada sesuatu jek kann...

and
Saya tengok awak pun cam skema jek terima hadiah . hahah

ya hampunnn....


pss.. rezeki anak and cikAyang

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Patut la petang2 ujan lebat sepanjang sesi berlatih tu...la ni dah panas semula...baru ku sedar...

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Teringat kata cikgu tempohari...'kemanisan' kembali ke sekolah...toce-toce...

ONE ZABA said...

pirahhhhhhhhhh!!!!

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Hahahahahahaha...yenna dei?

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Anugerah suka2...tu yg riang gumbira!

Ku Tak Sempurna said...

oh... aku tak terperanjat


.
.


dr awal lg aku dah nmpk bakat ko... tp plissssss... jgn bersara lagi


.
.
errr.. hadiah kongsi eh

:P

hahahaha... nmpk sgt suara org lain lari ke laut.. suara ko tak smpt smpi ke laut



tahniah :P

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

Ko mmg pandai menilai...lom sampai ke laut tapi dah dekat gak la...dorang semua best2 belaka...anugerah ni pun suka2 je...