Followers

Thursday, January 21, 2010

Lama Tak Jumpa...

Tadi aku berkesempatan mengikut Juru Teknik untuk 'melawat kawasan'. Memang aku teruja ke tempat ini disebabkan perjalanannya dan persekitarannya yang bisa mengimbau kembali kenangan aku di daerah lama.

Justify FullSK Ulu Geruntum, Gopeng

Namun sungguh tak kusangka, cempedak berbuah nangka! Ketibaan kami disambut oleh seseorang dan ketika bersalaman aku mengamati wajahnya lama-lama. Rupa-rupanya dia merupakan rakan lama ketika kami sama-sama menjalani praktikum di SK Besout 3 dan telah terpisah hampir 16 tahun. Sempat mengimbau cerita lama dan kami berjanji akan terus berjumpa lagi selepas ini.

Bersama Cikgu Wahab.

DUN: Dengan korang pun dah lama aku tak 'jumpa'...

28 comments:

Che' Pit said...

uiks, mcm dah berjanji lak pakai batik hijau.. CP batik biru harini, ngeh ngeh ngeh..

ONE ZABA said...

ada lagi rupanya....aku ingatkan ko dah bukak pondok jual kelamai kat tepi jalan gopeng tu.

Shifu67 said...

amboiii... lamanya ko senyap... bz lempar batu ke... ada berapa lagi yang tinggal? muhahaha

DUN Behrang 2020 said...

To Che'Pit:

Tu la...mmg ada cikgu kat sekolah tu yang tegur...dah janji pakai hijau ker...

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Hahaha...ada weh...ingat nak bukak gak pondok tu tp tengok orang kat sini suma pakat dok tutup lak...malu le aku bukak sorang2...

DUN Behrang 2020 said...

To Shifu:

Kat simpanan aku dah abis dah...tp orang rumah kata patutnya ada lagi...camner tu?

xiiinam said...

Lawa batik....(serius!)







Tapi kalau pegang kompang lagi cun!





Lariiii!

GPI SKSV said...

Nak tolong kutipkan ke batu? kang sy sms jiran kanan...

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Uwaaaaaaaaaa...sampai hatiiiiiiiiiiii!!!Hahahahaha...

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Shushah shushah aje...tak cukup 3 biji jer!

al-lavendari said...

kalau dia belum ada blog lagi, ajaklah Cikgu Wahab tu berblog !

semut api said...

memorable rupanya YB nih..

tiba2 gua rasa syahdu pulak...

sonata anak kancil said...

Salam....lama sungguh tak gi ke Perak ni....asyik gi emas je....he3x

tengok2 member dah bertukar kat mana tah la....yang tau jabatan B...
selamat bertugas di tempat baru @ jabatan baru

iina said...

best jumpa kwn lama ;)

Zyma Da` Catwoman said...

Salam DUN......

Amboiiiii, kemain lagiiiii. Batek tuuuuu. Betul2 mcm seorg YB.. Yg Berhormat!!
(Ayat bodek nihhhhh.......ada udang disebalik mee goreng!!! muahahahaha)

;)

azlanlin said...

Ada tinggal berapa hari lagi untuk meronda2 kawasan Gopeng?

Bila nak pekena mee kari bidor? hehehhe

insan pendidik said...

salam,

bertandang kali pertama selmt maju jaya...

LiNda said...

ermmm... nak komen apa erk ?

sebab gelak guling2 baca komen xiinam .

Memang sah ! hahahahaa

LiNda said...

oppps!

wahhh...glamer arr muka masuk Majalah MODEL . Front page lagi !!

Ketua Kompang kannnnns...... hehee

DUN Behrang 2020 said...

To al-lavendari:

Insya Allah akan sy sampaikan saranan tuan...sama2 kita meriahkan alam blog...kita tunggu dan lihat...

DUN Behrang 2020 said...

To semut api:

Memori tu kan indah...gua jenis suka sesuatu yang indah...hahahaha dh 'tangkap leleh' la pulak...

DUN Behrang 2020 said...

To kak sonata:

Emas tu kan lebih bernilai dari perak...

Lom tukar lagi la kak...kena 'perap' lagi...huhuhuhu!

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Memang best jumpa kawan lama...terimbas segala memori suka dan duka...

DUN Behrang 2020 said...

To Zyma:

Ye ker...kalo mee odang lagi banyak ko leh jumpa...lagi besor2...

DUN Behrang 2020 said...

To DakLan:

Masih sempat kot ronda satu pusingan...

Banyak nor versi mee kari bidor ni...jumaat lepas saja balik ikut jalan lama...tak nampak pun kat tepi jalan utama...yang pasti ke arah teluk intan tu mmg ada gerai mee kari yg fofular dari dulu dan mmg selalu singgah...sedap weh!

DUN Behrang 2020 said...

To insan pendidik:

Terima kasih krn sudi bertandang...selamat maju jaya kepada anda juga...

DUN Behrang 2020 said...

To linda:

Hamboi X 3...hahahahaha...nak guling2 gak!

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女