Followers

Friday, February 12, 2010

Kawan...

Malam tadi dengan ditemani seorang kawan, aku berkesempatan bertemu dengan seorang kawan...yang sekarang ini sudah menjadi 'pengarah'...


Tidak lama kemudian, 'kawan' merangkap orang kuat kepada kawan aku yang jadi 'pengarah' pun tiba dan kami berempat memulakan topik perbincangan...korang jangan pening dulu!

'Si Pengarah' kawan aku ni dan pasukannya mempunyai satu projek dan memerlukan 'khidmat' aku yang tak seberapa ni atas dasar kawan katanya...padahal dia lagi handal dalam mengendalikan pengisian projek tersebut...korang dah pening ke?

Atas dasar kawan itu juga la aku terima pelawaannya walaupun aku bakal berdepan dengan kawan-kawan yang semuanya pemimpin-pemimpin hebat kepada organisasi yang mapan...aku dah pening dah weh!

DUN: GPI...ko kawan aku kan...kan...kan!

24 comments:

Che' Pit said...

erk.. alhamdulillah, sikit pun x pening

julietchun said...

org hebat jumpa ngan pemimpin hebat baru ngam :P

ONE ZABA said...

kawan yang paling akrab adalah kawan yang ditunggu setiap hujung bulan....

Kawanku.....

GPI SKSV said...

Kawan je kan?
tak lebih dari itu...

LiNda said...

hahaha

Tetiba jek mengaku kawan !

azlanlin said...

Daripada kawanlah akan terbentuk 'setiakawan'. Yang palin setia berkawan ialah kawanku mcm kata Onezaba...hehehhe

DUN Behrang 2020 said...

To Che' Pit:

Ko tak penin ek? Ke pening ko naik CH tak ilang lagi...

DUN Behrang 2020 said...

To Juliet:

Hahahaha...hebat ker?

Yang sedang-sedang saja...

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Kawanku...kawanku...engkaulah teman hatiku....

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Ermmm...ada yang terlebih ker? Kira halal je la...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Hihiihihi...kalo kawan tak tolong kawan...sapa lagi kan..kan...kan?

DUN Behrang 2020 said...

To dakLan:

Kalo 'curang' ngan kawanku alamat korek tabung ler...

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....kawan baik mmg tak lupa kawan...

Che' Pit said...

naik CH tak pening..

pening org kata kembar dgn penunggu gunung, ngeh ngeh ngeh

xiiinam said...

Kalau kita bersahabat dengan penjual minyak wangi....
Akan terpalitjuga kita akan wanginya......


Mudah-mudahan...

GPI SKSV said...

so, apa cerita sebenarnya ni?

Nak citer pasal kawan & persahabatan ke?

DUN Behrang 2020 said...

To alimaz:

Setuju sesangat...tu pasal nak tolak permintaan kawan ni ada susah sikit...

DUN Behrang 2020 said...

To Che'Pit:

Penunggu gunung tu One Z ker?

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Oooo gitu...kalo bkawan ngan mat bangla...terpalit gak bau minyak bijan...kira ok la aku bkawan ngan 'pengarah' tu...untung2 aku pun leh jadi pengarah nanti...hehehehe!

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Bukan la...nak cerita pasal 23 hb Feb nanti...ni baru pendahuluan...cam set induksi gak!

GPI SKSV said...

kalo hal 23hb tu... teman rasa miker leh settlekan.. sbb bukan nya payah.. yg dtg nya pun semuanya blogger hebat belaka...

Zeck, U. Gani, U. Khalid dll.. semuanya dah ada blog masing2 yg hebat...

masa tu.. teman malas nak jadi kawan...

Zyma Da` Catwoman said...

Salam DUN....

Kita kawan kan? Kan...??

:)

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Pasal dorang blogger hebat le yg aku dok seriau nih!

Uikss..sampai hati ko bro!

DUN Behrang 2020 said...

To Zyma:

yer..kita kawan...por eber!