Followers

Friday, February 26, 2010

Kian...

Pagi 23 Februari yang lalu aku mempunyai satu 'tugasan' yang berkait rapat dengan janji kepada seorang kawan...tapi perasaan aku tidak seperti biasa padahal ini bukan kali pertama aku berhadapan dengan situasi sebegini...

Peraduan mencari barang tersembunyi...tapi tak perlu cari sebab tempoh peraduan telah berakhir...hihihi!

Ini dia kawan aku yang dah jadi pengarah tu...pengarah projek sedang memantau peserta bengkel...

2 orang kuat PPD yang turut hadir...

Selesai tugasan lewat petang, perasaan tidak selesa itu terus mengganggu...rupa-rupanya aku mengalami simptom awal demam selsema dan sampai di rumah terus mendapatkan 'rawatan' daripada Cik Ayang...

p/s: Pinjam gambar dari sini.

DUN: Kian rasa semakin selesa dengan daerah lama...

22 comments:

Ku Tak Sempurna said...

mcmana klu sy juga nak dapatkan 'rawatan' dr cik ayang??




hikkkssss

.
.


take care

pibgsksv said...

Jaga diri baik2 `sifu blog`...makan ubat kena cukup time.....tidur kena cukup lena.....rehat kena cukup selesa....makan kena cukup kenyang....baring kena cukup empuknya...ye..! Salam sihat dari anak murid mu...(student blog)

ONE ZABA said...

cuaca panas membahang la tu...

iina said...

kian lama2 jadi lali.. yg penting enjoy n happy

LiNda said...

ermmm...

cuaca panas . Banyak yang kena dptkan 'rawatan'.

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

Hikssss...

TQ...u...take care too!

DUN Behrang 2020 said...

To PIBGSKSV:

Terima kasih atas nasihat yg secukupnya...

Tahniah sbb jadi peserta terbaik...teruskan kecemerlangan SKSV...

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Panas membahang walau sehari suntuk berdiri bawah ekon...

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Yang penting enjoy n happy...kita enjoy duluuuuuu...

DUN Behrang 2020 said...

to Linda:

Setuju...macam-macam rawatan daaaa...

Che' Pit said...

err biasa kalau sejuk baru selsema.. ni panas, selsema gak?

pandai cik ayg bagi rawatan..

DUN Behrang 2020 said...

To Che'Pit:

Dok bawah ekon sejuk...tp kat dalam panas-sejuk...tu yg srot...srot...

Rawatan Cik Ayang...penawar segala...kalo che' Pit dah rasa sakit2 kepala tu...dah tau kan nak buat apa...

sonata anak kancil said...

Dun Behrang : saya pun sedang sakit ni - baru makan ubat....semoga cepat semboh....panas - sejuk - panas - sejuk....macam2 sakit dibuatnya

DUN Behrang 2020 said...

To sonata:

Sama2lah kita makan ubat dan terus jaga kesihatan diri...byk lg kerja yg belum selesai...kan...kan...kan

julietchun said...

seriusnya muka org ppd.:P

xiiinam said...

Selamat bertugas....moga dah sihat!

DUN Behrang 2020 said...

To Juliet:

Serius masa bekerja...masa lain ok jer...siap leh tepuk tampar...

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Terima kasih...alhamdulillah seperti semakin sihat...cuma nak rujuk ke pakar sbb usai usia begini mcm2 berkemungkinan...!

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....semoga baik-baik saja....

DUN Behrang 2020 said...

To alimaz:

Terima kasih...semoga anda pun sentiasa baik2 sahaja...

Rashid said...

hehe.. rawatan yang paling berkesan. Tentu ilang terus demam tu.. tak payah ke hospital.

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Masa dpt rawatan tu lega la skit...pastu datang semula...kena rawat dan rawat dan rawat...hehehehe!