Followers

Tuesday, September 7, 2010

Biru Mata Hitamku...

Masjid Al-Hidayah, Behrang 2020 yang serba biru tatkala menyambut kedatangan Ramadan tempohari...

Kad hari raya berlatarbelakangkan 'Masjid Biru' (bukan pink ye!') khas untuk semua rakan-rakan blogger...

DUN: Kepada semua rakan-rakan blogger...Maaf Zahir & Batin...

12 comments:

LiNda said...

Bangga seh tengok mesjid neh .. tmpat persinggahan saya bila ke Behrang .

Ok ..tkasih atas kad yg cantik .. Blue kalerr ..

Selamat Hari Raya Aidilfitri utk awak sekeluarga ..

semutzapi said...

YB,
selamat bercuti & selamat hari Raya..

tahun ni kaler pink ke biru?
sedondon giteww... :)

Shifu67 said...

selamat hari raya... salah silap harap dimaafkan

julietchun said...

harapnya satu hari nanti saya dapat singgh di masjid biru itu.

salam lebaran buat dun sekeluarga.

kakngah said...

masa duk site ofis dpn masjid tu dulu.. pernah kitorg buat majlis berbuka puasa. masa tu masjid baru lagi... dlm thn 2001.. kalau x silap...

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Slmt HAri Raya utk anda sekeluarga...

DUN Behrang 2020 said...

To semutzapi:

Selamat Hari Raya...tahun ni kaler ijo gelap skit...

DUN Behrang 2020 said...

to shifu67:

Sama2lah kita bermaafan sempena Syawal yg bakal tiba ni...slmt hari raya, maaf zahir dan batin...

DUN Behrang 2020 said...

To Juliet:

Slm lebaran untuk anda juga...silakan...'masjid biru' sentiasa menanti kehadiran anda...

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Kalo tahun 2001 tu kira mmg masih baru...tu yg sekarang ni dah tukar kaler...dan sudah dibesarkan ruang solatnya...

azlanlin said...

Selamat Hari Raya buat Mr. DUN Sekeluarga...

Pak Shake said...

macam masjid kat Isketambola kan ?