Followers

Friday, March 13, 2009

Sayangku

Alkisah...

Kamal diundang kawannya makan malam. Mizal, si tuan rumah, memanggil isterinya dengan kata- kata Sayang... Manis... Cintaku... Sayangku... Kasihku... dan seumpamanya. Kamal memandang Mizal dan berkata, "Romantis sekali, setelah berpuluh tahun menikah, kau tetap memanggil isterimu dengan kata-kata itu." Mizal mengangkat bahu dan berbisik, "Sebenarnya, aku lupa namanya sejak tiga tahun lalu."

DUN: Cerita ni tak ada kena mengena ngan Cik Ayang!

8 comments:

ONE ZABA said...

kes main kayu -kayan la ni

DUN A. RANI said...

To 1Z:

tu la..dok main kayu kayan tu wat pe...kalo jual kan dpt ribu riban...

julietchun said...

memula aku pun agak sungguh romantis sidia ni, tapi ghopanyer hampehhhh.

DUN A. RANI said...

To JC:

Ko jaga2 juliet...sok ko jumpa org camni...hari2 ko kena tanya dia ingat tak nama ko yg spesel tu....ni nak tanya gak...ko ngan jihan raja lawak tu ada kaitan ke?

sonata anak kancil said...

Ni berapa banyak cawangan? melampau batasan ni!atau nama susah benor?

Danish Andzar said...

ceh..camni punye org pun ader ker???

DUN A. RANI said...

To sonata:

Hahaha! Ni kira org tua hot nak jd muda nih...tu yg lupa memanjang...org camni mmg "smart" kalo bab2 cenggini...

DUN A. RANI said...

To Danish:

Ish...ade je...kat luar sana macam2 ada...yg lebih parah pun ade...