Followers

Sunday, June 21, 2009

Kenangan Terindah...

Hari ini mungkin ramai bloggers yang bergelar bapa dilayan dengan istimewa sekali...mungkin juga pelbagai 'kezutan' yang layak disimpan sebagai kenangan terindah sepanjang hayat...apapun memperingati jasa dan pengorbanan seorang ayah bukan hanya pada hari-hari tertentu cuma pada hari ini ianya diraikan di merata tempat...

Bagi aku, ungkapan 'Selamat Hari Bapa' tidak dapat dilafazkan kerana ayah telah meninggalkan kami kira-kira 25 tahun yang lalu...biarpun begitu segala gelak tawa dan kasih sayangnya masih terasa hingga kini...

Dan kini, seawal pagi aku sendiri telah menerima ucapan keramat itu daripada Kak Long yang semakin mengerti dunia realiti dan terima kasih juga kepada Guru Pendidikan Seni Kak Long (Pn. Rozita a.k.a Mem Besor Azlanlin) yang telah 'mengajar' Kak Long membuat kad ucapan yang sangat bermakna buat aku...

DUN: Semoga kita semua menjadi bapa yang berjaya memikul amanah Allah dengan sempurna mungkin...

13 comments:

ONE ZABA said...

slmt hari bapak, bro!!!

iina said...

Dun

Selamat hari ayah.. semoga jadik ayah yang sentiasa rock.. selamba.. relaks.. dan bergaya.. heheheh.. ;)

LiNda said...

Yup ! nak ucap gak .

moga kaum BAPA terus tabah and sabar mendidik para isteri + anak2.

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Yo bro...slmt hari bapak gak!

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

TQ...hehehehe...rock, selamba, rileks dan bergaya abih dh nihhh...huhuhuhu!

DUN Behrang 2020 said...

To linda:

Kaum bapa akan sentiasa sabar dan tabah dengan sokongan para isteri...renung-renungkan dan selamat beramal!!!

julietchun said...

belum terlambat lagi kan utk mengucapkan "Selamat Hari Bapa", semoga anda menjadi ayah yang cemerlang,gemilang dan terbilang.

DUN Behrang 2020 said...

To juliet:

Tima kasih le atas ucapan yg suci morni tu...tahun depan nnti aku lak ucap Slmt Hari Ibu kat ko, boley? Viet sihat ker?

arryani said...

Aku pun nk bg ucapan yg suci tanpa was-was jugak ni...Ikhlas dari hati norani aku nih...

Slamat buat Bro...success k..

DUN Behrang 2020 said...

To arryani:

Terima kasih di atas ucapan ko yg tanpa was2 tu...2 pemeringkatan ye?

sonata anak kancil said...

Masih belum terlewat . Selamat Hari Bapa ! Hari bapa setiap hari la....

DUN Behrang 2020 said...

To sonata:

Terima kasih, baik Hari Ibu atau Hari Bapa...bila2 pun boleh je...barulah institusi keluarga tu mantap, tak gitu?

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室