Followers

Thursday, June 25, 2009

Madah Berhelah...

Musim durian datang lagi lalu menyingkap cerita seorang rakan...


Pilih-pilih, murah-murah!

Selonggok ni berapa?

RM 15.00, ini isi tebal!

Tak boleh kurang ke?

Boleh, kena kurangkan buahnya sekali!

DUN: Sabo je la ye...!

10 comments:

LiNda said...

owhs durian !

hermm.. masih terkenal lagikah Durian Kampung Gajah di Perak ?

tapi memang salute. Durian dia kecik tapi rasanya sangat MANTOP !

hik hik hiks

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Ni bukan kecik2 cili padi, tp kecik2 durian kpg gajah...mmg dh banyak turun cuma sekarang ni tgh mahal sbb masih baru...!

sepohonkayu said...

teh tarik kurang harga satu!

ONE ZABA said...

15 hinggit selonggok...kat atas sekilo 9 hinggit tau... nak mintak kurang lagi ka!!!!

julietchun said...

panas gini kurang selera nak makan durian, tapi kalo hang bagi free aku terima je,ekekeke.

DUN Behrang 2020 said...

To sepohon kayu:

Teh tarik kurang harga kalu...susu satu sudu kecil boley? Hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Selonggok tu 3 biji jer bro...teringin nye pasal...tunggu la dekat nk bolan posa sok...!

DUN Behrang 2020 said...

To juliet:

Ko kena makan sambil bukak peti es...tak le panas, nak free ka? x de hal punye...byk lg yg belum gugur tu, tukang kutip lak dh 'balik negeri...'

GPI SKSV said...

hntr le sebakul dua.. ke SKSV

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Teman pun tgh nunggu sempak sebakul dua dr SKSV...aiii hari2 dpt free...