Followers

Wednesday, August 26, 2009

Siang Terbayang Malam Merindu...

Benarlah kata pepatah, dari mata turun ke hati...sejak aku terpandang akan dia yang putih mulus...hati telah terpikat. Lantaran tidak mampu menipu...kuluahkan hasrat hati kepada Cik Ayang...Cik Ayang bagaikan tidak percaya...aku makin resah...

Aku: Bagaimana?

Cik Ayang : Terpulang la pada abang...kalau itu dah kehendak dan ada kemampuan.

Masa terus berlalu dan tibalah hari yang dinanti-nantikan...

Aku: Abang akan ke sana petang ni...Kalau Ayang ada lagi bahagia rasanya...

Cik Ayang : Tak apa la...nanti jumpa juga...

Bertemankan seorang rakan karib yang bakal menyaksikan termetrainya ikatan janji...selepas solat Jumaat, kami terus menuju ke destinasi.

Bersambung la pulak...nak gi PTK ni weh!

16 comments:

kakngah said...

DUN boli keto baghu ko????

ONE ZABA said...

kalau ada apa-apa kenduri..jgn lupa lak aku kat atas ni ha!!!

LiNda said...

ek eleeeh..
intro cam suspen jek kann..kan..

okeh..okeh.. cam besh jek nak teka .

so, dengan sesuka hati saya teka beli kereta baru !

ku tak sempurna said...

PTK??
hahaha.. tak habis2 lagi.... :P

Zakaria Abdullah Sani said...

....jeng ! jeng ! Apa le pulak kesudahan cerita nii....Macam cerita drama bersiri le pulak...Ada iklan.Ada sambungan cerita....

Sebelum episod berikutnya...baik teman TEKA...he..he..(boleh ke ?)

...rasanya kesudahan ceritanya..Tuan hamba terpikat dengan sebuah alat pengangkutan yang tercanggih masa kini......Ha....ada betul ka ?
Korang bercadang bertemu di Showroom kat Tg Malim.....Ha...ada betul Ka?

..Hari yang dinanti..jeng! jeng ! Maka terkeluarlah alat pengangkutan tersebut, selepas ikat janji (sain kontrak) dengan saudagar pengangkutan tuuu...........

Dayy ! Apa ,macam..kalu ini cerita..ada sikit betol ka ?.....
Berapa % ada betoll....zas

julietchun said...

"bapaku pulang dari kota"
"bapaku belikan kereta"

betul ke? Seronok cik ayang dan anak2.

iina said...

selamat berptk.. dah berkenan beli jek.. biat nyesal beli.. jgn nyesal tak beli hehehe

SITI JAMALIAH BINTI RAMLI said...

Ape-ape aje lah DUN . Asalkan Cik Ayang dan anak2 bahagia. Agak2 bilalah nak ajak akak pusing Behrang 2020 tu. Tentunya cik putih mcm si Zack tu...Teka aje.
Hari Ahad blk dr Ipoh lalu bwah btg paip besor teringat adik DUN.... pd abg kat mana PKG tu ? Jwb abg....entah tak tau kat mana.

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Alahai...baru den nak main dongan skrip dah kono lastik...topek lak tu...huhuhu!

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Tak lupa punye bro...tak payah tunggu kenduri...namamu sentiasa di hati...hahahahaha!!!

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Apsal teka tepat je ni...x besh arrr...sib bek tak buat contest...kalo dak jenuh cari hadiah!

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

PTK mano dh abih weh...bagi yg tak lps 4...yg lps lak ada yg lain...naik gaji tuhhhh!!!

DUN Behrang 2020 said...

To ZAS:

Yop...ate mike la antara org terawal yg nampak...kira 100% betul le tu...teman dh tak boleh kona2...

DUN Behrang 2020 said...

To juliet:

Sambung skit...

kereta kecil warna putih...boleh kubawa pergi ngeteh!!!

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Tul tu...nyesal beli tanggung sendiri...nyesal tak beli...gigit jari le...

DUN Behrang 2020 said...

To Kak CT:

Meh je dtg Behrang 2020...kita pusin2 TF...kabo kat abangnye...PKG tu kat Kopisan...jalan ke SBPI tuh.