Followers

Wednesday, August 5, 2009

One Two Ka Seven...

Sejak kebelakangan ni aku agak 'sibuk memanjaaaannnngggg' (otak jangan tukar kaler k)...turun 'padang' sana sini...tu yang tak berapa sempat kemas rumah atau menziarah blog rakan-rakan...tapi yang aku nak cerita kali ni adalah 'pasal ini'...kerana ada lanjutan yang boleh dikongsikan bersama barangkali...

Gara-gara 'pasal ini', aku yang dulu kena 'tempiasnya'...hahahahaha!

One...aku bukan nak nyamar jadi ko bro!

Two



Ka



Seven (insya Allah this coming November)

DUN: Petang semalam, member aku tu bagitahu, "bro...dah berjangkit le...baru sebulan..."

27 comments:

GPI SKSV said...

Rajin dan usaha tangga kejayaan..

Usah terhantuk baru terngadah..

Dont judge the book by its cover..

No pain no gain.

Bagai melepaskan batuk di tangga..

Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian..

*berdasarkan peribahasa @ bahasa di atas, sila pilih 3 @ 4 yang berkaitan dengan entry ini. Terima kasih.

DUN Behrang 2020 said...

fuh...soalan siap ditaja tu...tak taja hadiah sekali ke...oooo berenang-renang ke tepian la...tu belum naik kereta api sinaran pagi lagi tuuuuu...

ONE ZABA said...

boleh maju jika berusaha.... banyakkan ulangkaji.

tambah ahli ke tu bro!!!!

arryani said...

Syabbas....

syabbas....(sambil tepuk2 tangan dan sengih manjang)...

LiNda said...

wakkaka

Saya tergelak besar baca 'pasal ini'... okeh .
Herm... sangat mengerikan perbincangan para kaum suami2 yang 'teraniaya'. hahaha

Apapun...kalau betul perkhabaran ini . Saya ucapkan tahniah !. So.. tak perlulah panadol kan..kan..

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Tu la bro...aritu ko nasihatkan aku 'belasah' je..x yah pakai pil2...tu penangan belasah le tu...hehehehe...

DUN Behrang 2020 said...

to arryani:

Tepuk jangan tak tepuk...tu yg sengih tu....ada makna kaaaaa? Hahahaha...!

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Ye ker ngeri...hahahaha...panadol tu tak tahu dah letak mana...huhuhuhu!

Na Shari said...

Alhamdulillah...Tahniah.

azlanlin said...

Xcident yang tak dirancang. Biasanya kalu xcident..akan merubah rupa bentuk yang kena langgar..

ermm...mcm mana rupanya ek? remuk ke gemuk? hehehhe

kakngah said...

pada sesape yg Xcident tu.. mari beli lampin ngn saya.. kehkehkeh!!!

kuIna LadyInRed said...

rezeki...

julietchun said...

cepatnya berjangkit, tak sembur racun ke?hahahahahaha.

Admin said...

To Na:

Terima kasih....Alhamdulillah...

DUN Behrang 2020 said...

To azlan:

Saja je tanya camner rupa bentuk ek...tu la lama sgt org sana tak 'berubah bentuk' tu...patut2 sgt dah...huhuhu!

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Copek ha...kang abih putih mato...kakngah tongah jual murah tuuu...!

DUN Behrang 2020 said...

To kulna:

Ye..rezeki...alhamdulillah!

DUN Behrang 2020 said...

To juliet:

Racun x sembur...tp selalu gak siram air....hahahahaha!

xiiinam said...

Apa ni?
Apa ni?



Tak berapa nak nangkap ni...

Apa eik?


He..he..he...blur sikit nak tunggu buka puasa ni...

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Hahaha...g buka puasa dulu...tp pastikan dh masuk waktu...jap lg clear la...

ku tak sempurna said...

nape aku perlu baca byk2 kali n3 ni ngan n3 satu lagi tu??

errr... adakah aku ni mmg naif??
err.. hikkksss

sepohonkayu said...

nak tambah sorang lg ka?

baguih la... jgn lupe jemput kitorang...

***

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

Tu maknanya ko ni kategori soci lagi morni...baca lagi dan lagi dan lagi....

DUN Behrang 2020 said...

To sepohonkayu:

Ya...nak tambah sorang lagi...insya Allah...tp bukan tambah isteri...tambah anak jerrr!!!

noorlara said...

salam kenal salam perjuangan

DUN Behrang 2020 said...

To noorlara:

Slm perjuangan gak...jemput le masuk!

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情