Followers

Thursday, August 27, 2009

Hanya Kau Yang Mampu...

Alahai...korang ni tak kasi 'can' langsung la...dah 'lastik' bertalu-talu...apapun korang memang superb!

Jadi, aku pun tak boleh nak 'kelentong' lebih-lebih dah...tu la pasal...bulan pose nak kelentong orang kan...korang berkenalan je la ngan 'buah hati' baru aku nih...kalo berselisih tengah jalan tu...'tegur2' le ye...Aku beli ni pun pasal 'kapasiti' penumpang semakin bertambah...tu je!


Che Puteh Exora nyorok la pulak kat balik pokok bunga tu...malu katanya...

DUN: Hanya kau yang 'mampu' kumiliki...

29 comments:

kuIna LadyInRed said...

sesuai utk balik raya nanti....

xiiinam said...

....nak tompang beraya sama, boleh?




Mabruk!
Mabruk!
Tahniah!

LiNda said...

Wahh... makin meriah Raya tahun nie. Seisi keluarga tersenyum gumbira ..

Rezeki mak buyung !

julietchun said...

no plat tak nampak camner wehh? kang aku silap lambai org lain plak tak ke haru,hahahha.

Aku rasa pasni ko cakap je nak mkn apa musti cik ayang akan usahakan,hehehehe.

ONE ZABA said...

boleh isi derian lapan pokok tu...

DUN Behrang 2020 said...

To kulna:

Sesuwei ka....uwaaaaaaaaa...cuti raya Cik Ayang kena beku...x leh balik raya...uwaaaaaaaaaa!!!

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Stakat nak tompang x de hal...tapi beraya naik motor lagi beshh perrr...

DUN Behrang 2020 said...

to Linda:

Rezeki mak buyung dan anak2...Mudah2an kita semua dimurahkn lagi rezeki...

DUN Behrang 2020 said...

To juliet:

Saja x nak bg nmpk no plat tu...bio ko dok melambai je asal nampak exora kaler putih...

Sblm ada keta ni pun Cik Ayang masak apa je aku nak...dah somi dia...seb bek aku ni jenis selera makan yg biasa2 je...

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Satu pokok sebiji leh lerrr...

kakngah said...

hohohoho!! br poso bapo hr dh dapek keto ghayo..
sonyum lebar la cik ayang...

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Den tompah dah lamo dah...kobotulan dapek eh baru2 nih...mlm ni den sukek bapo leba sonyum tu...

Deanz said...
This comment has been removed by the author.
semut api said...

YB,
gua nak tanya sikit, ini kereta raya ke kereta merdeka?

Selamat merdeka!

GPI SKSV said...

Salam.

tak sangka gurauan menjadi kenyataan..

Cuma.. 'mampu' itu sgt subjektif..
anda mampu 'menambah' lagi..

Hahaha...

SITI JAMALIAH BINTI RAMLI said...

Tahniah ! Tahniah ! Che Putih dah memperkenalkan diri , tapi platnya ? Tak paa, sabaq....org baru tentu malu. Cik Ayang dok baik 2 tau ! Jd "mem besar". Suruh DUN bwk pusing slim - tg.malim.
Hadiah Merdeka/raya/rezeki anak...Alhamdulillah

DUN Behrang 2020 said...

To semut api:

Tak de maknenye keta raya or keta merdeka...keta gua nk pergi kerja...hahahaha...nak jalan kaki hohoho...90 km sehala bro!!!

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Ye la...mike tu siap nk bukak pameran keta lak depan rumah teman...baik punye gurauuuu bro!

Keperluaaaaaannnnnn...hihihi!

DUN Behrang 2020 said...

To Kak CT:

Ye la kak...baru2 lg ni masih malu2 la...

GPI SKSV said...

alammakk.. gurauan ku terlalu kasar.. sehingga kawanku ini terpaksa membelinya..

Ya Allah ampun dosaku...
Bukan niatku memaksa kawanku ini membelinya..

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Rileks la bro...mmg teman cadang nk beli pun...ate asyik tgk mike ngan livina kaler itam tu jer...ajak numpang idak gak...huhuhu!

Zakaria Abdullah Sani said...

..teman nak kecik hati le...teman udah le, terawal tahu,tapi ...tak adepun dapat HADIAH...ape2pun....

sekurang2nya, gi ronda-ronday..pun jadilah...kat,...he...he..he....he...

Zyma Saad said...

Luas, besar, boleh main nyorok2 kat dlm tu lagi gituuuuu...
Errkkkk,"angkatan tentera" semakin bertambah ke?
Ngeh...3x :)

GPI SKSV said...

To ZAS..

jgn la kamu kecik hati... dah takde makna nya..

tp kalo kamu geram sgt.. kamu letak je WSS kamu tu kat dpn pagor dia.. bior che putih dia x leh kluor.. (hahaha)

mesti dia merayu kat kamu..

tp jgn ckp kat dia..
"idea ni teman yg bagi.. tau?"

Teja said...

Salam Merdeka ke-52 2009 & Salam 1 Malaysia

DUN Behrang 2020 said...

To ZAS:

Ate mike teke mase teman idak buat peraduan...mane nk dpt hadiahnye...ala yob rase same mcm naik kete lain gak...idak ade rase cam naik moto ato kape terobangnye...hihihihi!

DUN Behrang 2020 said...

To Zyma Saad:

Nampak gaya gitu le...angkatan tentera sedia ada 4 org...insya Allah November ni lagi sorang...dah 5...campur 'pilot n co-pilot' dah 7...kan sesuweiii tuuu...

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Wah, baik punye idea tu...WSS tu pun masih baru tu bro...takkan nak bio bpanas kan...kan...kan...kang lekang lak cat dia...mike gak yg shushahhh!

DUN Behrang 2020 said...

To Teja:

Salam Merdeka ke-52 2009 & Salam 1 Malaysia gak...Merdeka! Merdeka! Merdeka!...Selamat Menunaikan Ibadah Puasa...!