Followers

Monday, December 14, 2009

Laila Namamu Teratas...

Itu kata Amy Search...

Dalam hal aku ni...nampak gayanya nama Mardhiah telah mengungguli carta dari awal-awal lagi...terima kasih kepada rakan-rakan yang turut sama membuat undian...dan secara rasminya aku perkenalkan seperti yang diminta oleh Iluni...

Sofwah Mardhiah

Ermmm...Abang Lang dan Kak Cik tak kacau ke? Soalan yang paling kerap ditanya...biasa la naluri kanak-kanak...tapi ada cara nak handle...antaranya...

Abang Lang dan Kak Cik yang 'makan pujuk'...

DUN: Aku ok je!

26 comments:

kakngah said...

aiyak!!! geramnyer tgk bby barukuar ni.. mesti wangi jekkn..

Che' Pit said...

yes yes and yesss

ngeh ngeh ngeh berbaloi undi nama Mardhiah.. hmm takde hadiah ke pada pemenang? byk dah habis kredit sms, huhu

Sheikh Azmie said...

Tahniah Bro dapat adik !

Jasnia said...

Alhamdulillah...Nama sesuai dengan wajah. Semoga Sofwa mardhiah menjadi anak yang solehah...

ONE ZABA said...

kalau tak ok pun...buat-buat ok je la!!!

LiNda said...

huhuuu...

Ok keeee?

haha...

LiNda said...

Tahniah untuk Sofwah Mardhiah..

moga sentiasa sihat and jadi anak yang baik .

GPI SKSV said...

Semoga kehadiran Mardhiah menambahkan lagi sinaran kebahagiaan di bumi Behrang ZOZO...

julietchun said...

aduh! terkesima dengan renungan manjanya. :D cantiknya nama.

Kamsiah said...

semoga Sofwah Mardhiah menjadi naka yg solehah..amin..
salam kenal utk tuan rumah

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Wangi tu dah semestinya...aiii lain macam je geram tu...!

DUN Behrang 2020 said...

To Che' Pit:

Terimalah hakikat bahawa anda salah seorang peneka yang tepat...

Nak hadiah? Sila sms ke nombor yang tertera...taip menang...jarak...nama...jarak...dan hantar ke 1234 tekan2 tak dapat2...hahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To Sheikh Azmie:

Terima kasih bro...orang sana bila lak nk dapat adik?

DUN Behrang 2020 said...

To Jasnia:

Terima kasih kerana mendoakan...amin! Na pun kena mulakan dari sekarang...

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Tau tak pe...huhuhuhu!

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Ok le tuh! Hahahahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Terima kasih...sinaran pagi ke petang ke malam?

DUN Behrang 2020 said...

To Juliet:

Ko belum tengok renungan aku lagi...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To Kamsiah:

Terima kasih...amin.

Salam kenal gak...

xiiinam said...

Tahniah...tahniah....



Jaga ck Ayang dalam pantang tu elok-elok!

iina said...

sesuai dengan kecomelannya hehehe.. Tahniah sekali lagi ;)

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Terima kasih...mesti jaga baik punya...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Terima kasih...

sonata anak kancil said...

Salam...lambat sampai ke sini...tengok2 sampai anak dah nak berjalan...TAHNIAH ! nama secantik orangnya....So,kita seri 5 sama!!!

DUN Behrang 2020 said...

To sonata:

Seri nampaknya ye...kita tunggu orang yang baru balik Sarawak tu...

Apapun, terima kasih...

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室