Followers

Tuesday, April 6, 2010

Ada Untukmu...

Petang hari minggu yang ceria...

Usai makan tengah hari dan menunaikan 'tugasan' yang lain...aku mengambil alih menjaga Mardhiah di dalam bilik sementara Cik Ayang mengemas apa yang patut...bertemankan sebuah majalah berbentuk kekeluargaan yang menjadi bahan bacaan kegemaran Cik Ayang...aku tertarik dengan satu 'penemuan terbaru' yang tiba-tiba membangkitkan rasa keinginan yang seakan tidak boleh ditahan-tahan...

Selesai mengemas, Cik Ayang masuk ke bilik dan aku memberi isyarat yang aku 'perlu' keluar sebentar dan memintanya tunggu sehingga aku beri isyarat yang lain...

Dipendekkan cerita...

Bahan-bahan yang dibeli ketika aktiviti 'keluar' berlangsung...(tiada dalam gambar ialah cik tomato, daun bawang, garam dan gula secukup rasa...)

|

|

|

|

|

|

|


Istimewa untuk Cik Ayang dan anak-anak...akhirnya Spaghetti Salad Thai aku menjadi kenyataan...

DUN: Hujung minggu ni nak masak apa pulak ye...

22 comments:

eitaqlate@gmail said...

jiran pun dapat lah merasa sama... terima kasih daun keladi

Che' Pit said...

err agak2 apa rasa tu?
mcm menarik jer, hi hi..
nanti leh ar terjah Behrang, nak rasa..

LiNda said...

Hujung minggu ini saya datang !

(masak sedap2 tauuuu)

hahaha

DUN Behrang 2020 said...

To eitaqlate:

Tu baru percubaan...tak berani nk promote lebih2...hahahahaha...

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Rasanya spt bahan2 yg ada dalam gambar...tak yah terjah pun tak pe...wat sendiri pun boleh...hahahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Hujung minggu ni turn Cik Ayang lak masak sedap2 untuk saya....hihihihi!

julietchun said...

betul ke ko yg masak? atau ko tukang kacau je? ishhh...

ONE ZABA said...

aku cadangkan hujung minggu ni ko makan kat kedai je. oreder apa yg berkenan.

LiNda said...

owhh...

kalau gitu, hujung minggu yang satu lagi saya datang . Takpun hujung minggu yang dua lagi.. tiga lagi.. ke empat lagiii dan lagi ..dan lagiii

kalau susah sangat, hujung tahun pun boleh gak ! kann kannn...

hahaha

DUN Behrang 2020 said...

To JC:

Ni la penangan bila 'dah balik' ke daerah asal...feel dia lain...hari2 nak bmanja jer...huhuhu!

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Tak best...nanti tak leh makan suap2...hahahaha

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Hahahahahaha...kalo ikut 'jadual' saya dah penuh hingga 2013...tp CP tiap2 minggu free...hahahahaha

semut api said...

pasal tiba2 gua rasa macam nak raya..

bila nk buat open house bro?

GPI SKSV said...

Sedap la... terima kasih sbb hntr semangkuk ke sini..

ingat jugak kat jiran negeri sblh... tak sangka betul.. terharu ni..

Che' Pit said...

err kalau sis Linda terjah CP, mmg minum ayo kosong je ler..

nak pakat dgn sis Linda terjah DUN..

Rashid said...

hehe .. wanginya bau spagethi. tu belum pekena lagi tu..

Ku Tak Sempurna said...

lepas ni mesti cik ayang beli byk buku resepi ... hihihi... selamat membaca dan mencuba la eh :D

DUN Behrang 2020 said...

To semut api:

Hari2 raya bro...puasa dh abis dah...hahahahha!

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Saling ingat mengingati tu kan bagus...hahahaha...org berbudi kita berbahasa...org memberi kita merasa...tak gitu?

DUN Behrang 2020 said...

To CP

Ingat artis ke nak terjah2...

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Uikksss..jauh ye baunye...nanti la saya tolong makan kan untuk cikgu ye...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

Beli buku resepi tu tak kot...memadai yg dalam majalah jer...sebab 'rajin' aku ni pada waktu2 tertentu je...hahahahaha