Followers

Friday, April 2, 2010

Kepulangan Yang Dinanti...

Hahahaha...'masuk lif tekan sendiri...'

Tahun 2008, ketika aku diarah bertukar dari PKG Tanjong Malim...aku diraikan sebanyak 2 kali oleh guru-guru SKTM a.k.a akak-akak vogue dan ketika itu terasa diri ini dihargai...
Dan kini aku kembali semula tetapi sebagai 'ahli keluarga baru' SKTM dan yang menariknya jam 4.00 petang tadi aku 'diraikan' sekali lagi...ada makan-makan weh...siapa yang tak mauuuuu...jadi korang layan gambar-gambar ni ye...

Makaroni Tomyam...sedap oooo...'tokeh': Kak Yong Rafidah...

Laksa Johor yang 'menanti' ulam-ulaman tiba...'peberet' aku nih dan merupakan menu permintaan khas...'tokeh': Kak Nash...

Aneka kuih muih yang turut 'memeriahkan' perut...dan teh ais yang 'terangkat...'tokeh lain': Kak Zah, Kak Zaliah, Kak Ani dan tokeh segala tokeh...Kak Wan!

DUN: Terima kasih daun keladi...nanti boleh jamu lagi!

11 comments:

xiiinam said...

Huih...Laksa Johor......pebret ckLah tu....

LiNda said...

alaaa.... ada laksa Johor ...

sedapnyaaaaa....

DUN Behrang 2020 said...

to ckLah:

Yeer...mmg sedap...kita tengok nanti anak2 Johor kat sini terer masak laksa Johor atau terer makan jer?

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Mmg suka laksa Johor...tu pasal siap 'pujuk' akak tu buat...

ONE ZABA said...

tiap bulan tukar pun tak pa kalau gitu

Che' Pit said...

ish dah nama anak johor, mestilah pandai.. tapi CP anak johor yg pandai makan jer.. sis Linda anak johor yg reti masak laksa johor..

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Hahahaha...gomok la aku weh!

Pssst...tapi masa last aritu dorang bagi pantun ni...ada lori ada bas...apsal tak de kereta ye?

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Itu macam ka...patut arrr montel!

Rashid said...

uiss nampak macam best je makaroni tu. tertelan liur.. ishhh..

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Mmg best...lebih2 lagi sebab orang masakkan untuk rai kita...aka makan free...hihihi!

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室