Followers

Friday, April 2, 2010

Kepulangan Yang Dinanti...

Hahahaha...'masuk lif tekan sendiri...'

Tahun 2008, ketika aku diarah bertukar dari PKG Tanjong Malim...aku diraikan sebanyak 2 kali oleh guru-guru SKTM a.k.a akak-akak vogue dan ketika itu terasa diri ini dihargai...
Dan kini aku kembali semula tetapi sebagai 'ahli keluarga baru' SKTM dan yang menariknya jam 4.00 petang tadi aku 'diraikan' sekali lagi...ada makan-makan weh...siapa yang tak mauuuuu...jadi korang layan gambar-gambar ni ye...

Makaroni Tomyam...sedap oooo...'tokeh': Kak Yong Rafidah...

Laksa Johor yang 'menanti' ulam-ulaman tiba...'peberet' aku nih dan merupakan menu permintaan khas...'tokeh': Kak Nash...

Aneka kuih muih yang turut 'memeriahkan' perut...dan teh ais yang 'terangkat...'tokeh lain': Kak Zah, Kak Zaliah, Kak Ani dan tokeh segala tokeh...Kak Wan!

DUN: Terima kasih daun keladi...nanti boleh jamu lagi!

10 comments:

ckLah @xiiinam said...

Huih...Laksa Johor......pebret ckLah tu....

Chenta said...

alaaa.... ada laksa Johor ...

sedapnyaaaaa....

DUN Behrang 2020 said...

to ckLah:

Yeer...mmg sedap...kita tengok nanti anak2 Johor kat sini terer masak laksa Johor atau terer makan jer?

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Mmg suka laksa Johor...tu pasal siap 'pujuk' akak tu buat...

ONE ZABA said...

tiap bulan tukar pun tak pa kalau gitu

Che' Pit said...

ish dah nama anak johor, mestilah pandai.. tapi CP anak johor yg pandai makan jer.. sis Linda anak johor yg reti masak laksa johor..

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Hahahaha...gomok la aku weh!

Pssst...tapi masa last aritu dorang bagi pantun ni...ada lori ada bas...apsal tak de kereta ye?

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Itu macam ka...patut arrr montel!

Rashid said...

uiss nampak macam best je makaroni tu. tertelan liur.. ishhh..

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Mmg best...lebih2 lagi sebab orang masakkan untuk rai kita...aka makan free...hihihi!