Followers

Tuesday, September 29, 2009

Ku Ke Udara Lagi...

Salam lebaran,

Rasa terharu + gelisah lak tinggalkan rumah ni bersawang lama-lama...tapi apakan daya sudah begitu suratannya...'rumah rakyat dalam kawasan' perlu diutamakan...hihihihi!

Lebih terharu rupa-rupanya si Zyma Saad tu asyik dok lalu lalang ketuk pintu sambil naik gerek nak beraya tapi tuan rumah dok syok bercuti...hahaha...tak dapek den nak nolong do!

Musim-musim raya ni apalagi nak dipaparkan melainkan yang ini...

Sesi nangis-nangis 7 anak dan 7 menantu tatkala memohon keampunan daripada bonda...
PERINGATAN : ini bukan lakonan semata-mata...huhu!

Antara cucu dan cicit yang sempat di'tangkapmuat'kan daripada 27 cucu dan 2 cicit.

Tu dia...setelah tiada lagi sudut yang sesuai untuk menangkap gambar...'enterprem' mana-mana yang ada...

DUN: Suasana hari raya...semuanya pulang ke desa...lalalalala!

20 comments:

Na Shari said...

Wah...kita samalah. Ramai kaum kerabat. Bila dah berkumpul semua, meriah sangat. Port nak tido pun dah tak kisah kat mana...

xiiinam said...

Alhamdulillah...dikurniakan keluarga besar yang harmoni...


Ahli keluarga ckLah 62 orang....dari 10 anak, seperti yangckLah tunjukkan dalam entri sebelum ini....

Semoga berkekalan kebahagiaan keluarga kita meski kelak, yang tua telah tiada...Amin.

DUN Behrang 2020 said...

To Na Shari:

Ye la..time ni bukan kira port tido lagi dah...yg penting dpt bkumpul adik beradik kan...meriah!

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Meriahnya keluarga ckLah...tentu gamat bila dapat bkumpul semua...masa ni la terasa hangatnya kasih sayang adik beradik...

Amin...

semutzapi said...

Meriahhhh...
sampai duit raya lupa nak di beri..

:)

p/s DUN behrang dituduh rasuah..takziah.. bole la bertanding lepas ni..hiks.

julietchun said...

ko pakai baju melayu kaler apa? tak nampak pun...pantang nampak exora putih aku lambai,hhahahaha

DUN Behrang 2020 said...

To semutzapi:

Bertanding? Hahaha...boleh jer...lu jd tukang kempen ye...

DUN Behrang 2020 said...

To juliet:

Ko tak nampak aku ye...hehehe...saja aku bagi ala2 peraduan 'mencari barang tersembunyi'...yessss!!!

Kesian ko...kalo kat perak ni byk wo exora putih...sure pastu kalo ko nari inang lentuk giler tgn ko tu!

LiNda said...

wahh.. meriahnya keluarga . Saya tumpang gumbira !

Bila dah ramai2 besh kan. berebut makan.. berebut cakap.. and berebut toilet .. hikhik

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Betul betul betul! Dan berebut minyak angin gaks!Hahaha..

azlanlin said...

Itulah juga ruan untuk bermanja-manjaan sesama sanak saudara..teruskan amalan yang baik demi kesejahteraan keluarga.. Amin!

Zyma Saad said...

Dato Seri DUN....

Aku dtg ni.....tapi gerek aku tinggal kat belakang pokok ciku tu. Nak beraya kat rmh ko kene la naik kete ke, MPV ke....kalau aku naik gerek, nanti 1 Malaysia gelak kat aku. Sbb aku mmg tak pandai naik gerek....huhuhuu...

ONE ZABA said...

boleh muflis agih duit raya tu...

Che' Pit said...

hmm lama gak cuti berblog, ngeh ngeh ngeh..

aduh, sah2 pokai poket kena pow duit raya, haha..

DUN Behrang 2020 said...

To azlanlin:

Amin...setuju bro...kena lak bukannya selalu dapat bkumpul camtu...

DUN Behrang 2020 said...

To Zyma Saad:

Ni mesti kes bwk gerek pakai sorong je...tp tak pe...ko tetap ayu ngan kebaya biru ko tu walaupun sedang sorong gerek...

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Idak le sampai muflis bro...errr...kalo aku g kerja naik beskal ko rasa geliga tak idea aku ni...nak 'kaver'...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To Che' Pit:

Raya sakan bro...sib bek ko tak jadi salah sorang ahli kuarga aku...kalo dak sah2 ko salah sorang tukang pow...hahahaha!

kuIna LadyInRed said...

lambt update sbb dok perabih seredek kuih raya dalam balang kat dapur...

:
:
:
ada betulllll...

DUN Behrang 2020 said...

To KuIna:

Ni mesti siap ketuk2 balang tu kasi suma kuar...pastu siap korek ngan jari...hahahaha!