Followers

Thursday, October 1, 2009

Kita Serupa...

Oktober datang lagi...ada apa dengan Oktober?

Orang yang dilahirkan pada tarikh antara Sept.23 hingga Oktober 22 tergolong dalam zodiak Libra...

Kata pakcik gugel...

You are naturally refined and neat. Libra has a strong sense of good taste and a desire for peace. Attractive surroundings are necessary for peace of mind. Libra is very fair and just tries to maintain a proper balance. Libra is artistic, musical, level headed, sympathetic, perceptive and generous. Manners and other niceties are important to Libra. You have a strong need to share with others.

Aku sebenarnya bukan kisah sangat pasal zodiak ni...cuma untuk n3 kali ni je...yang aku tahu bersama aku ada 2 orang lagi 'berbintang' Libra...Cgu Rashid ngan Azlan Lin...kalau silap sorry ye bro!

Lagi satu...yang aku tahu Sabtu ni bersamaan 3 Oktober 2009, umur aku meningkat lagi setahun...mude lagi weh! Hahahaha!

DUN: Sabtu & Ahad ni ada jamuan raya peringkat daerah dan negeri...kena turun ni!

20 comments:

ONE ZABA said...

ada apa pada umur....

yang penting jiwa.....

kalau berjiwa itu muda maka muda la kita. kalau berjiwa tua, maka tua la kita.

aku pong nak turun gunung jugak la...

Bapak said...

selamat bertambah umur dun!

Na Shari said...

Let me be the first to wish 'HAPPY BIRTHDAY TO YOU'
may you get what you wish for in life... :)

Che' Pit said...

hmm Libra ek?
menurut ramalan, zodiak kita bertembung.. panas.. hahaha.. tapi. ada aku kisah? ngeh ngeh ngeh..

azlanlin said...

aku tahu bersama aku ada 2 orang lagi 'berbintang' Libra...Cgu Rashid ngan Azlan Lin...kalau silap sorry ye bro!

** Aku suka statement nih..

>> Kalu silap, sorry dipinta...kalu betul apa pula? Bagi le hadiah..hehehh

Apa-apa pun...selamat berganjak umur ke depan setapak lagi...langkah kita pula bagaimana?

"Life begin 40's" Hehehhe.

:: Pancaroba baru yang cacamerba akan muncul jika tidak diurus dengan baik...kata nenek aku la..

:: APA MAKSUD EK?

GPI SKSV said...

Salam

ada sorang my bestfriend...
birthday dia 4 Okt... 1975..

So, boleh la sambut sama2 dgn Cik Dun..
dia kat Ipoh... kalo Cik Dun jumpa dia masa jamuan tu.. kim salam la..

kakngah said...

tmbh stingkat lg...

LiNda said...

yeahh...

Setelah dibuat pengumuman oleh tuan punya badan bahawa sabtu ini birthday dia .

Makanya ada party !

Bukan parti pinggan mangkuk tau ..

hahahaaa

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Setuju bro...yg penting jiwa muda selalu supaya sentiasa sihat dan cergas...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To Bapak:

Tkasih...hakikat yg tidak dapat dielakkan...hehehehe!

DUN Behrang 2020 said...

To Na:

Thank you...thank you...Amin...!

DUN Behrang 2020 said...

To che' Pit:

Kalau panas membara tak pe...jangan panas melecur dah le...aku pun tak de kisah! Hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To Azlanlin:

Tu kena tanya nenek ko la...nenek aku tak lak kata gitu...hehehehe...

Oooo nak adiah ek? Ko kena la wat besday party dulu bro!

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Macam anak dara la pulak bila digelor "Cik Dun"...Hehehehe...

Sapakah orang yg bertuah itu...jamuan masa kat Ipoh nanti tu ramai orang daa...tak larat aku nk interbiu sorang2...tak makan aku weh!

DUN Behrang 2020 said...

To Kakngah:

Ado apo dongan nombor....uwaaaaaaaaaaaaaa!!!

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Mana tau ek? Mmg ada parti...buat kat Kwsn Perkelahan Salu, Gopeng Sabtu ni...surprise kata yg tukang anjur...tapi rasa cam tak surprise je....ada aku kisah...hahahaa!

Shifu67 said...

catatan umur tu hanya sekadar angka... hehehe

tapi angka ukuran pinggang... akan membawa banyak persoalan

DUN Behrang 2020 said...

To shifu67:

Adusssss...tapi cabaran sbnrnya bermula sekarang bro!

Zyma Saad said...

Dato Seri DUN....

Ko tekan lif tingkat berapa tahun ni?? Jgn tinggi sgt wehhhhh. Huhuhu, aku takut naik lif tinggi2.

Apa pun Selamat Ulangtahun Kelahiran utk ko la,Bro. Semoga sihat dan rezeki juga b`tambah2.
Dan semoga ko bahagia hingga akhir hayat. :)

DUN Behrang 2020 said...

To Zyma Saad:

Hehehe...tak tinggi mana...lom sampai tingkat 40 lagi...

Tkasih sbb doakan aku...aku pun doakan ko camtu gak...amin!