Followers

Friday, March 26, 2010

Aku Bukan Superman...

Aku...bukanlah superman
Aku juga bisa nangis...

Memakai baju korporat untuk kali terakhir sebagai PTP PKG...dan Hasri selaku 'MC'...

Ketua PKG Daerah Kinta Selatan menyampaikan cenderamata bagi pihak PKG Daerah...

Yang 3 'beradik' tu dari PKG Gopeng(Yus, Aziz, Amirul & Abg Joe), Jam (Syamil & Seela : PKG Tg. Tualang) dan tali pinggang tu yang dalam kotak (gambar atas)...

DUN : Terima kasih kepada semua rakan-rakan PKG Daerah Kinta Selatan yang sudi 'meraikan' dan juga En. Shakri dari BTPN Perak...

7 comments:

Che' Pit said...

waa untung dapat macam2..
kalau selalu tukar/pindah mesti penuh rumah dgn barang2 mcm tu hehe

xper, berpisah tapi ada rezeki dapat berjumpa lagi.. yg penting hubungan tu ada dan kekal

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Orang memberi kita merasa...biasa la kalo bertukar/pindah dapat hadiah...ada yg tak tukar/pindah pun boleh dapat hadiah banyak pe...singgah2 je tu...

Yup...cuma lazimnya ia takkan sama dengan hubungan 'depan mata'...

Rashid said...

Takper DUN. Nangis je. Peduli apa jika orang nak kata apa.. itu kita punya airmata..


Memang sedihkan bila kita nak tinggalkan tempat kerja yang dah lama kita di sana. Nak tinggalkan kawan-kawan..

p/s - hadiah kenangan terindah ..

LiNda said...

Hadiah tuh jangan lupa gantung tauuuu...

ONE ZABA said...

pastikan tak ada yuran kelab yg tertunggak...hehh..hehh!!!

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Tahan tu bro...akhirnya tumpah juga tapi dalam kawalan...mmg sedih sbb 6 tahun bersama-sama...umpama sebuah keluarga yang besar...

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Tak tahu nak gantung kat mana dah...'dah penuh'...