Followers

Saturday, March 27, 2010

Terhangat Di Pasaran...

Tag daripada Cikgu Rashid...

1. Adakah and rasa anda HOT?

Kalau dah setiap malam berpelikat tanpa baju tu kira memang tengah HOT dah ni...hujan jadi tak jadi je turun...

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.


3. Cerita pasal gambar ini.
Gambar semasa buat khidmat bantu di sekolah orang asli...Suka sebab dah lama tak naik motor ber-3.

4. Kali terakhir makan pizza?
Tarikh lupa daaa...tapi agak lama dah..dan Cik Ayang kata lambat lagi dia nak buat...tunggu anak-anak besar sikit...

5. Lagu terakhir anda dengar?
Lagu dalam rumah Kerdipan Bintang...sebab mengasyikkan perasaan...suka lepak kat sini...

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Layan FB dan chatting dengan seseorang yang mengaku dirinya "Enggang".

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
Abang , ayah, Abang Long, Bos, pakcik (huhuhuhu...!)

8. Tag lagi 5 orang.
Julietchun, Kakyong, KTS, Che' Pit dan Zyma Da Catwoman.

9. Siapakah no. 1 pada anda?
Julietchun...sebab ikut susunan, nama dia dulu...

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5...
Kaola aku mana Ma...kaola aku mana Ma (ikut : butang baju melayu aku mana Pah..)

11. No. 3 ada hubungan dengan siapa?
Aku pun tak pasti tapi dia ada puji mamat baju melayu pink...boleh dikira ada hubungan tak?

12. Bagaimana pula dengan no.2?
Minggu ni tak balik ker...TF ada offer!!!

13. Kata-kata cinta untuk orang no.4...
Jangan tunggu lama-lama...nanti lama-lama...ia diambil orang...

Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang tag anda...
Encem, penyayang, macho, bersemangat tinggi, guru yang cukup dedikasi...

DUN: Akhirnya berjaya juga dalam keadaan broadband yang tersangkut-sangkut...

11 comments:

Che' Pit said...

mangsa no 4 tu mcm pernah dengar nama dia..pi di mana yer? padan muka mamat tu kan kena tag kan..

waa cayalah chat dengan enggang.. guna bahasa apa ek?

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Kalo chat ngan enggang kena la guna bahasa burung enggang...jangan lak guna bahasa burung punai...

Rashid said...

Berpelikat tanpa baju? wow!! sama kita DUN.. maknanya kita sama-sama hot! Jangan dipanggil cikgu hot dah.. haha!!

DUN, ketawa je saya bila ‘akhirnya siap juga dlm keadaan broadband tersangkut-sangkut..’ Tuu dah dikira lebih berdedikasi.. semangat juang yang tinggi. hehe

Apapun terima kasih DUN kerna usaha gigih ..

Catwoman said...

Ada homework utk jugak ke?
Alahaiiiiii musim TAG dtg kembali daaaaaaaa.......


:)

p/s : Nanti aku jwb TAG yg ni ekkk.... :)

xiiinam said...

Memang hot!

LiNda said...

ececeh..

gigih gak jawab 14 soalan.

DUN Behrang 2020 said...

To Catwoman:

Ko memang kena jawab psl ni TAG sulung dari aku...selamat k!

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Tu la...lebih2 lagi waktu malam...berganda-ganda HOTnya...

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Dah siap jawab baru tgk awak 'main tipu'...uwaaaaaaaaaa!!!

kakyong said...

Uwaaaaa....ingat ke nak pencen dah jwb tag ni... :)

DUN Behrang 2020 said...

To kakyong:

Ni tag sebelum pencen...hihihi...