Followers

Thursday, March 25, 2010

Tika Dan Saat Ini...

Tika dan saat ini...malam jumaat yang dibasahi gerimis...

Tika dan saat ini...aku mula mencari kotak kosong untuk membawa pulang 'khazanah peribadi' di pejabat esok...sob sobbb!

Tika dan saat ini...aku mula sibuk mencari pen biru pen merah...yang dah lama aku tak guna...

Tika dan saat ini...aku mula sibuk menyelongkar almari mencari butang baju melayu warna PURPLE ( baca : purple ye...bukan pink) sebab lepas ni hari Jumaat 'kena' berbaju melayu dan aku ada 2 baju melayu 'kaler purple' (warna korporat la pulak)...


'Pinjam' gambar butang baju melayu dari rumah Che' Pit TANPA izin...yang paling kiri tu lawa la, kanan tu pun...eh...kat tengah ngan bawah tu pun cun gak...hahahahaha...

DUN: Tika dan saat ini sebenarnya aku sedang menggamit memori ketika di PKG...uwaaaaaa!

24 comments:

Che' Pit said...

ngeh ngeh ngeh..
yelah2, tapi pilih satu jer..
tak baik tamak2 ni, huhu..

xper, CP izinkan gambar tu, halal dunia akhirat..

dah, toksah duk gamit2, mlm jumaat yg dibasahi gerimis, tdo awal le bro, ngeh ngeh ngeh..

matilah syaitan mlm ini..

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Aku gurau2 jer bro...x nak pilih mana2 pun...aku nak sok aku g je ke sabah beli...balik hari jer...

TQ sebab halal dunia akhirat...alhamdulillah...burppp!

Tido awal ke lewat ke sama je...yg penting 'tido'...

Tu sebab ada yg kata 'setiap malam adalah malam jumaat'...nak bunuh syaitan le tu...bukan bunuh cicak!

Hehehehe...

kakngah said...

butang bj aku mana pahhhhh....

Che' Pit said...

err hari terakhir di PKG..

ada bawa stok tisu banyak2 tak, atau saputangan 3,4 helai?

pertemuan satu kebetulan, perpisahan satu kemestian..

yang pergi tetap kan pergi, yang mendatang terima dengan hati terbuka..

yang dah lepas usah dikenang, yang akan tiba harus sedia..

Ku Tak Sempurna said...

lelaki klu berbaju warna pink, maniiiiiiiissss sgt

.
.



:D

Catwoman said...

Baju2 Melayu tu mcm baju utk pegi nikah.....
Errrkkkkk, apakah ko........????
(tut-tut-tut-tut-tut-tut
....talian t`putus utk sementara waktu. Kwsn tiada coverage).

Ahakkkssss.......

:)

DUN Behrang 2020 said...

To Kakngah:

Tu la...selama ni g kerja hari jumaat pakai baju 'tak melayu'...sekarang mula la dok cari sana sini...

bagi la pahhhh!

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Siap bwk tuala tp warna purple bukan pink...ngeh ngeh ngeh...

andai tak sanggup mengharungi perpisahan...jangan dialu pertemuan...

DUN Behrang 2020 said...

To KTS:

Uiksss..siap puji2 mamat baju melayu pink ni...tang mana manisnya tu?

DUN Behrang 2020 said...

To Catwoman:

Kan aku dah cakap...aku ni pencinta yang setia...ko ni g jenjalan ke mana lak...asyik g kawasan tiada liputan jer...

anak koala aku manaaaaaaaaaaaaa?

ONE ZABA said...

sebutir garam pun jangan tinggal...angkut semua.

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Sudah tentu bro...pasni kalo 'rombongan' btpn naik ke sana...aku tak leh ikut dah...

Rashid said...

salam

haha!! pen biru dan merah.. akan jadi teman hidup buat DUN.. teman setia ke mana jua..

DUN. TAHNIAH!!!!!!! kerna memilih kerjaya ini.

GPI SKSV said...

bro..jgn lupa.. setiap jumaat, hntr buku ringkasan...

julietchun said...

hari guru nanti buleh dapat byk hadiah, jgn sedih,hahahha.

iina said...

Selamat pagi cikguuuuuuuuuuuuuuu.. hehehe.. Terima kasih cikguuuuuuuuu

Ye itulah laungan yg akan kedengaran setiap hari ;)

Che' Pit said...

andai tak dialu pertemuan, tidak lah dapat merasa kemanisan hubungan..

usah takut perpisahan kerana itu sudah ketentuan..

Che' Pit said...

err tumpang lalu tuan rumah

walaupun Ku Tak Sempurna tak sebut nama CP, tapi CP terasa tempias nya..

time kasih puji, ngeh ngeh ngeh (x malu kan)

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Terima kasih...cikgu akan jadi 'idola' saya sebagai contoh 'guru sejati'...

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Oooo...hari khamis tak leh hantar ke?

DUN Behrang 2020 said...

To JC:

Tu la...ni dah nak masuk april...ada sebulan je nak 'kempen' undi nih...hahahaha...

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Dah lama tak dengar laungan sebegitu...dan isnin ni insya Allah segalanya berubah...

DUN Behrang 2020 said...

To CP:

Setuju..cuma kadangkala manisnya perhubungan diakhiri luka seribu rindu...

Ooo rasa tempias ye...inikah pipit yang dimaksudkan...ooopss!

Che' Pit said...

kadangkala, bukan semestinya.. selagi hayat dikandung badan, rindu masih boleh bertamu dan boleh diubati.. zaman dah maju skrg ni, jarak bukan halangan lagi..

err bukan pipit, sang enggang ler..