Followers

Wednesday, March 10, 2010

Mimpi Yang Tak Sudah...

Tentu ada antara kalian yang masih ingat kisah aku 'terpaksa' memilih antara Bahagian A dan Jabatan B...dan dalam keadaan perlu bertindak segera akhirnya aku memilih Jabatan B.

Memilih Jabatan B bukan bermakna aku perlu bekerja di Jabatan tetapi aku sebenarnya menanti penempatan semula untuk kembali ke sekolah...dan biasanya kita impikan tempat kerja yang 'menepati' cita rasa kita...kan...kan...

1. SMK Bandar Behrang 2020...suka sekolah ni sebab baru dan cantik...alangkah bangganya...

2. Suka sebab lepas baris kedua rumah yang nampak tu adalah baris rumah aku (tak nampak dalam gambar)...alangkah senangnya...

Dan rasanya tempoh aku membuat pilihan tu dah agak lama...tiba-tiba...

"En. Dun, Unit Sekolah Rendah JPN telefon", beritahu Pembantu Tadbir.

Aku jawab panggilan dulu ye...nanti aku beritahu perkembangan terkini...

DUN : Back to school...

26 comments:

xiiinam said...

Cantik warna bangunan ni....kelabu!

DUN Behrang 2020 said...

To xiiinam:

Tu la...lain dari yang lain...mcm bukan sekolah pun ada...bentuk pun sangat moden...

kakngah said...

wah.. b2020 dh ada sklh..
dulu ms keje kt area sana.. gersang lg.. TF pn lom ada tiang hahaha!!

pssst.. sklh tu nk pakai kerani tak???

DUN Behrang 2020 said...

Tu kakngah:

Sekolah tu bukak bulan Jun nanti...den buleh tolong tanyo tapi dopan tu yang ado pak jaga yo...nanti la den tanyo dio ado nak pakai kerani tak...hahahaha!

ONE ZABA said...

tahniah la ko dapat bebaskan diri...

aku ni duk ternanti nanti lagi. ntah bila agaknya abang posmen nak hantar surat penghijrahan aku ni.

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Abang posmen tu saja buat2 tak jumpa tempat ko kot...nanti sapa nk nyambut tetamu yg datang kat atas tu...

kakyong said...

Eh eh Behrang2020 dah ada sekolah rupanya?

iina said...

Kita berjiran rupanya ya hehehe.. rumah you kat deret2 semi-d tuh yeah.. Kalau betul kita sama perumahan ler..

Semoga dapat pilihan yang terbaik ya ;)

DUN Behrang 2020 said...

To kakyong:

Buat masa ni sekolah menengah dah siap...tunggu masuk 'penghuni' je...

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Berjiran? Ermm...berjiran tapi dalam blog baru berjumpa ye...rumah nombor berapa dan lorong mana ye...

Che' Pit said...

err x habis lagi ke jawab tepon tu?
mana sambungannye?

DUN Behrang 2020 said...

To Che' Pit:

Ni ala2 drama bersiri seminggu sekali...bukan yg isnin hingga khamis tu...jadi kena tungguuuu...ngeh...ngeh...ngeh...

LiNda said...

Ehh... kita berjiranlah ....

Rumah saya nunnnnn dihadapan tuh !


ermmm... terasa-rasa mengamit nak datang ke Behrang2020 .

Pastu gi Tanjung Malim makan sate .

Pastu gi Mandi kat Sungai Bill ...

Pastu makan soto kat Kuala kubu Bahru ..

DUN Behrang 2020 said...

Ti Linda:

Ye ker...ada masa terluang boleh jer datang behrang 2020 kan...kan...

Ingat behrang2020. ingat sate, soto dan sg bil...hihihhi!

GPI SKSV said...

sambungan telefon tu...

dah tau dah...
hehe

"Sebenarnya.. ada 1 perkara penting nak ckp pd En. Dun..."

" Ye, cik JPN.. apa masalah saya?"

" Saya dapat aduan.. pengusaha stesen minyak sekitar Behrang - Gopeng dah lama mengadu tentang hal ni.."

" Kenapa cik?? "

tuttt..tuttt..tutt... Bateri hp habis pulak!!

.. jeng..jeng..jeng..

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Mmg berbakat...nanti kita kongsi buka production house ke...tulis skrip drama ke...tulis novel ke...sama-sama nak tak?

Shifu67 said...

ko nak masuk sekolah semula ke.. jadi apa.. GB..PK1.. PKHEM.. PKKO... selamat kembali ke sekolah

DUN Behrang 2020 said...

To Shifu67:

Nampak gayanya mcm tu la...bukan gb atau pk...lom layak la bro!

Rashid said...

salam

Betul tu DUN. Kerja ni perlukan kepuasan pada diri. Kita puas seandainya banyak faktor penarik kat tempat kerja.. hati senang..

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Betul tu...kalau tmpt yang kita suka tu...kerja bnyk pun tak pe asal hati senang...

LiNda said...

owhh.. sudah pastinya.

Actually, itu adalah rumah kedua saya . (Dalam proses pembelian) .

But..

Rumah pertama saya di jalan utama masuk ke Simpang . ( disewakan )

DUN Behrang 2020 said...

To Linda:

Aiii dua2 kat behrang 2020 tu...suami asai sini ka? Atau hati dah terpaut...

Alimaz-Kembara Terasing said...

sekolah baru nak bukak....cantik sekolah tu....rumah pun dekat senang....

Alimaz-Kembara Terasing said...

sekolah baru nak bukak....cantik sekolah tu....rumah pun dekat senang....

DUN Behrang 2020 said...

To Alimaz:

Tak de rezeki la...dpt sekolah lain jauh skit dlm 10 minit berkereta...tp tak la sejauh tempat kerja sekarang...

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網