Followers

Tuesday, April 21, 2009

Anda Di Jemput...


Adalah dengan segala hormatnya anda rakan-rakan pembaca blog ini dijemput menghadiri Majlis Ulang Tahun Blog DUN Behrang 2020 yang Ke-1 pada ketetapan seperti berikut:

Tarikh : 21 April 2009
(n3 pertama pd 21 April 2008...camner lak leh lewat drp GPI nih!)

Masa : Bila-bila masa anda lapang dan suka....

Tempat : Di mana jua anda berada...

Berikut adalah senarai AJK yang dilantik TANPA persetujuan empunya diri;

Bacaan Doa : GPI

Penyambut Tetamu : Azlan Lin

Tukang Masak : JulietChun

Pengacara Majlis : Sonata Anak Kancil

Tukang Buat Air Strawberry : One Z

Tukang Hias Dewan Majlis : Kak Ngah and the gang

DUN: Nak kek cam GPI dapat tu!

16 comments:

julietchun said...

ko letak aku jadi tukang masak? ramai ler yg kena keracunan makanan pasnih,kekekke. Slmt ulagtahun utk blog DUN BEHRANG.

GPI SKSV said...

sukahati dia je suh teman bace doa... Tolong sediakan surah Yasin nye sekali..

Anyway, sanah helwa.. sanah helwa...
Kek itu? order kat TF ada kot... hehehe

DUN Behrang 2020 said...

To Julietchun:
Entah arrr...aku tgk semua yg ko masak tu menyelerakan...nmpk keikhlasan dan kesungguhan ko tu...tu yg aku tak nmpk org lain dah!

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Kat TF x de kek lawo cenggitu...kek togel tu ada la...dan bahan2 nk buat kek!

D'TT said...

hepi birthday to your 'site'!, hope

the nxt n3 would be the

underconstructed event....?

huhuhu... ~lalala~

exam3000X...

DUN Behrang 2020 said...

To D'TT:

TQ 3000X...wait n see!Huhuhu!

iina said...

selamat ulang tahun pertama..

leh caye ke juliet masak?? takpe dia leh masak nasi goreng rasa chicken chop wakakah

sonata anak kancil said...

Assalamualaikum wbt.

Hari ini kita berasa bangga kerana dapat meraikan seorang lagi rakan blogger yang proaktif lagi aktif.

Nampaknya sehingga kehari ini seingat saya sejak bulan Mac dah 3 rakan bloggers kita menyambut ulangtahun yang pertama. Bermula bulan Mac - saya sendiri, diikuti oleh YB ( mungkin Dun tak perasan sape YB - beliau rakan kamceng dengan puluhan bloggers ), baru2 ini GPI dan hari ini Dun Behrang.Saya selaku pengerusi majlis mewakili tuan rumah minta maaf berbanyak, sekiranya nama tidak disebutkan , sape lagi yang meraikan ulang tahunnya.Mungkin sambut secara senyap2 kot - tak nak ajak kita ...

Tuan rumah yang malu2 kucing nampaknya - membisikkan kepada saya ---u tolong sampaikan lah ucapan ringkas , terima kasih AJK yang telah dilantik & memberi kerjasama sepenuhnya!

Tanpa melengahkan masa, untuk memperoleh keberkatan majlis ini, dipersilakan GPI untuk memimpin bacaan doa. Dan seterusnya menikmati juadah istemewa yang disediakan oleh Julietchun iaitu Nasi Beryani Dun Behrang disulami dengan air teh strawberry oleh OneZ.


Selamat Ulangtahun Yang Pertama! Tahniah untuk Dun Behrang!!!

Sekian, wabillahitaupiqwalhidayah wasalamualaikum wrt.

DUN Behrang 2020 said...

To iina:

Tu sbb juliet terpilih antara ribuan chef yg ada...setiap kali dia masak mesti rasa jd lain punya!

DUN Behrang 2020 said...

To sonata:

Cayok, cayokkk! Tak sia2 lantik sonata jd pengacara majlis...terserlah kewibawaan...kakakaka! Pantun melaka mana?

Selalu baca komen YB tu kat blog kengkawan...nmpk mmg fofular...

Sementara tu yg lelain teruskan menjamah...jgn memalu...wat cam rumah sendiri...terima kasih kerana sentiasa menceriakan hari2 saya!

Bapak said...

Tahniah Bapak ucapkan untuk Dun Behrang.Selamat Ulangtahun Yang Pertama!

DUN Behrang 2020 said...

To Bapak:

Terima kasih bapak! Silakan masuk...jgn memalu...hidangan byk lg tu...x cukup kalu, juliet leh masakkan lg...

sonata anak kancil said...

lupa lak nak berpantun melaka, sebab dah terliur teramat nak makan nasi beryani....he3. Dah siap kemas? Ke kemas sendiri, sebab AJK Kebersihan tak ade!nasib le...

kakngah said...

hahaha.. tukang hias dewan... merangkap kendarat ke????

slmt ulang thn juga...

DUN Behrang 2020 said...

To sonata:

Tu la..leh tertinggal lak AJK kendara tu...nk mintak tolong GPI...awai2 dh cabut...katanya dtg awai balik awai!Huhuhu! Mohon ampun ya pak!

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Hias dewan je la...kakngah kan kreatip lagi inovatip!