Followers

Friday, April 10, 2009

Bila Larut Malam....Cewah!!!

Minggu depan, 14 dan 15 April 2009 insya Allah aku akan "melawat kawasan" di sebelah utara Batang Padang. Tinjau-tinjau kekurangan, kerosakan dan keperluan yang boleh dibantu. Bakal bermalam di perkampungan Orang Asli, pastinya menggamit memori silam...dan bila larut malam...

video


DUN: Layanzzzzzzzz!

12 comments:

ONE ZABA said...

kalau lapang terus panjat gunung...mesti muncul belakang PKG aku

julietchun said...

bila larut malam, suasana sepi, tiada pun insan yg ku lihat lagi,kekekeke. mintak ler kraftangan ngan org asli tu.

DUN Behrang 2020 said...

To One Z:

Kalau lapang teman panjat le ye bro..kalo sempit je...lain kali le teman datang...muncul depan lagi!!!

DUN Behrang 2020 said...

To juliet:

Karafkaki pun kalo ko nak aku leh suruh tok batin tu buatkan...tp syaratnye payah le sikit...

D'TT said...

jangan lupe wat lawatan ke surau2 yang ade kat ctu.. sembang panjang la dengan pengerusi masjid ker... surau ker yg berkaitan... huhuu... bincang la sikit tentang ke arah memakmurkan masjid... kesian anak muda kita... la ni yang lahir ke dunia ni rohani mereka x cukup kuat untuk menahan diri mereka untuk berbakti kepada negara dan bangsa... al-maklumla... masjidkan jantung (atau hati) bagi sesuatu tempat... tempat masyarakat berkasih-sayang, buat perancangan (mesyuarat penting) dan sebagainyer... huhuhu ni cume cadangan... sye berbesar hati jika ia disusuli dengan tindakan pemimpin yang berwibawa macam DUN...

DUN Behrang 2020 said...

Insya Allah...satu pesanan yg sgt baik...cuma untuk makluman...tmpt yg saya akan pergi ini adalah perkampungan Orang Asli dan satu je lg, sy ni "pemimpin" kecil2an...

D'TT said...

Hmm, pemimpin 'kecil' berjiwa 'besar'...

fikir2 kan...

Rashid said...

hahah!! tak boleh nak bayangkan orang asli turut sama joget dan nyanyi 'bila larut malam..' terasa je nak ikut sama..

DUN Behrang 2020 said...

To Cgu Rashid:

Ada mcm2 pendekatan dlm mendekatkan diri...kena pulak guru adalah "seorang pelakon yang hebat"...tp sepanjang malam tu ujan le cikgu..."joget" dlm selimut je...zzzz!

DUN Behrang 2020 said...

To D'TT:

Jiwa mmg besar...insya Allah, di mana ada kemahuan...di situ ada jalan!

kakngah said...

TF - pasaraya terbesar di daerah btg pdg... btl tak billboard tu??

DUN Behrang 2020 said...

To kakngah:

Camtu le yg dia tulis kt situ...sebelum ni pun rasanya mmg dia le yg terbesar..x pasti la sehari dua ni ada yg lg besar...nape tu kakngah?