Followers

Thursday, April 30, 2009

Mata Bertentang Mata...

Menjelang 5 Mei 2009, aku agak sibuk kerana ada satu "agenda negara" akan berlangsung pada tarikh tersebut. Mahu tidak mahu aku terpaksa berulang alik ke "venue" sejauh 45 km sehala untuk mengenalpasti persediaan dan persiapan yang telah dijalankan setakat ini. Kebetulan "venue" yang dimaksudkan terletak di bawah "jajahan" kami. Memang tak kering peluh dibuatnya!

Terdahulu, aku dan rakan-rakan telah tiga kali dijemput bermesyuarat/bertaklimat bersama "orang-orang besar" dari kementerian dan MDeC mengenai susun atur perjalanan agenda tersebut. Seriau gak la sebab inilah pertama kali aku "semeja" bertentang mata dengan "orang-orang besar". Selama ni bermesyuarat dengan orang-orang yang tak berapa besar je!

Antara "orang-orang besar" yang hadir.

DUN: Nantikan 5 Mei 2009 melalui media cetak dan elektronik di tempat anda...tungguuuuu!!!

13 comments:

ONE ZABA said...

yaa, aku tunggu!!!!!

julietchun said...

sempat lagik ko snap gamba tgh meeting tuh.

DUN Behrang 2020 said...

To one Z:

Bukan tunggu je...pastu teka pa agenda tu...kalo betul hadiah misteri menyelubungi anda...hahahaha!

DUN Behrang 2020 said...

To julietchun:

Entah arr..dorang rileks je...sbb gmbar x bsuara kot...so tak de perbincangan sulit yg terakam...ke aku juru kamera hari tu...ntah arrr...lupa lah pulak!

GPI SKSV said...

jawapannya ialah..
Pelancaran gerak kerja gotong royong peringkat DUN Behrang...

DUN Behrang 2020 said...

To GPI:

Tunggu hadiah misteri yg bakal menghantui kehidupan anda...hihihi!

Binjaie said...

ada agenda besar ke?

Binjaie said...

'Lapor segera perubahan kesihatan dialami pelajar'

PUTRAJAYA: Semua guru diarah melaporkan segera sebarang perubahan kesihatan yang dikesan pada pelajar bagi mengelak sebarang penularan wabak selesema babi.

Timbalan Ketua Pengarah Pelajaran, Datuk Noor Rezan Bapoo Hashim, berkata guru tidak sepatutnya mengambil ringan perkara itu dan perlu membawa segera pelajar yang batuk atau selesema berjumpa doktor atau memaklumkan kepada ibu bapa mereka.

DUN Behrang 2020 said...

To Binjaie:

Mmg "agenda besar"...

Dah macam2 jenis selsema sekarang ni...ibu bapa dan guru-guru perlu saling bekerjasama memantau keadaan anak2...

sepohonkayu said...

hohoho... esok 5 hb..

(~menghitung hari...~)

***

DUN Behrang 2020 said...

Insya Allah...semoga semuanya berjalan lancar...tgh hari ni nk "berangkat"...tungguuuuu!!!

sonata anak kancil said...

sedia menunggu dengan sabarnya...maleh nak teka2...sekolah aku pun tak habis2 macam2 agendanya!

DUN Behrang 2020 said...

To sonata:

Sekarang berada di lokasi...jawapan lintas langsung...esok tak jadi rahsia dah....